Monday, October 26, 2009

pENguMumAn!!!

kepada memember gua, sori la gua dah jarang menghapdet blog gua nih...maklumla sejak dua menjak tiga menjak nih gua agak bz...macam2 benda gua nak kena buat n pikir...entry gua kali nih gua nak menyampaikan satu pengumuman yg penting kepada semua member2 gua...(ehem...ehem...)

setelah gua berbincang dan diperkenankan oleh ahli2 family gua, insyaAllah kalo xde aral melintang, dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur serta kesihatan yg baik, gua akan melangsungkan pernikahan pada
2 May 2010...dengan siapa tuh lu orang tgk la poster kat bawah nih...hehehe...kitorang pilih tarikh tu sebab xnak bagi clash ngan tarikh memember yg lain so diorang bleh la datang kenduri gua nanti...hahahaha!!!

ape2 pon, gua nak jemput semua memember gua datang n memeriahkan majlis gua yg bakal dibuat secara kecil-kecilan...wasatiah katenye...so, kepada semua member gua, lu orang tanda dalam kalendar siap2(kalo yang takde lagi kalendar pegi cari cepat2)...nanti bile gua da siapkan kad kawen, akan gua poskan kat lu orang semua detail kat mane alamat gua nak nikah ngan sanding...stay tuned, stay alive!!!chow cin chow!!!


ala2 western gittew!!!motip pakai kot ngan dress???mau kena tsunami melaka nanti!!!hahaha!!!

*notakaki: majlis di melaka akan diadakan secara kombo bersama abg kpd cik ani dan pasangannya...agak2 meletop x???huhu...

4 pengomen:

Anonymous said...

x meletss la majlis tu nati.. da wat kombo kan?? iskk

badd said...

hehe...kena cari jalan nak bagi melets gak nih...agak2 kalo sanding pakai pakaian seragam melets x???hahahahahaha!!!!!

Fati Nagib said...

agak2 kalu dapat adiah blender rebut x?ke sorang amik bawah sorang amik atas?

agak2 dah kawin kombo nih dapat baby pon combo gak ke? erkk..

badd said...

hahaha...ape barang blender...kat umah da ade 2 blender...cukup2 la tuh...kawin kombo tapi nak baby combo same ngan ko...bleh???hahahaha!!!!