Wednesday, December 2, 2009

Selamat Hari Raya Korban...

memula, gua nak ucapkan selamat menyambut HARI RAYA AIDILADHA aka HARI RAYA KORBAN kepada semua umat Islam...mase raya aritu family gua ade buat korban jugak...abg2 gua amik 2 bahagian daripada lembu tuh...bahagian lain pakcik2 ngan makcik2 gua yg amik...ni kire first time gua terlibat secara aggresif dalam acara korban nih...biasenye sebelum nih gua x penah amik pot pon...hahaha!!!tapi kali nih gua terpaksa terjah jugak...so dari a-z gua buat kerja korban nih...dari lembu hidup tu sampai kat umah sampai la gua makan sup gear box lembu tuh...hehehe...tangkap otak gua nih...sodap!!!tahun depan insyaAllah family gua nak buat lagi...nak korban kambing ngan kibas katenye...hahaha!!!gua x mau upload gamba lembu tu kena sembelih takut nanti mengganggu sensitiviti sesetengah pihak yg takbleh tgk darah...hahaha!!!

gua nak buat satu lagi announcement kat semua member2 gua yg bace blog gua nih...mase gua balik kg aritu, gua ngan famili gua da sepakat nak buat majlis sambut menantu pada hari ahad, 13/06/2010...sehari selepas majlis menyambut menantu member gua yang bernama si amirul azri ahmad nordin...kenduri die pon tak jauh dari umah gua...gua pilih tarikh tu sebab nanti senang memember gua bleh datang dua2 kenduri sekaligus...dengar cite member gua tu nak open chalet kat memember yg datang...so alang2 gua buat la sehari selepas tuh...lagipun gua pon bleh pegi kenduri member gua tuh...so, kepada memember gua di luar sana silalah tanda dalam kalendar lu orang semua...dijemput semua datang memeriahkan suasana...tema majlis gua nanti "makan kepok lekor atas batu tepi pantai"...lu orang pikirla sendirik...chalo!!!

*pesanan utk cik anie: lagi 2 minggu nak gi mengadap bakal mak mentua di ayer molek...agak2 cik lilah terima x sedozen cencalok sbg buah tangan??larikkk!!!!

8 pengomen:

Anonymous said...

cencalok?? aduhhh...mak pengsan~!!

badd said...

ok la tuh...kang bagi budu kang lagi pengsan cik lilah tuh...hehehehe!!!

Anonymous said...

cik lilah pon tak mkn cencalok uolss..cik lilah mkn Chillies jer..vole

badd said...

alamak...kalo camtu kena bawak cik lilah dtg kl la camneh...kat melaka ade chilies ke??chilies masak pedas ade la kot...hahahaha!!!

Fati Nagib said...

ko bawak kepok lekor masak lomak chillies apies je la beb..

gue tertarik dgn statement "dengar cite member gua tu nak open chalet kat memember yg datang"...hoho!! harus ye mak pangkah calendar dengan pen merah mak ngah gituh..

badd said...

haha!!menarek gak idea ko tuh...akan cuba aku usulkan...

pasal statement tuh ko kena balik tuan punya badan...mane la tahu tetiba promotio tu tak jadik ke...hahahaha!!!

Maknyer said...

tahniah!

badd said...

haha...tenkiu nyer!!!belom gi lagi mu kabo tahniah doh...lagi debo aku nih...