Friday, January 9, 2009

gua dah lemau...

arini ari jumaat...so gua pon datang keje lenggang lenggok ala2 mak milah je arini...keje pon x berape nak ade...setakat koling2 je gua buat pastu anta email dua tiga kerat...minggu nih pon gua rase keje gua duk menolong orang lain jer...daripada tak buat ape langsung kan...projek yang gua handle skang nih delay la plak kan...ntah bile la nak start balik...

sejak dua menjak tige menjak gua takde keje nih badan gua asyik sakit2 la...nak kata demam panas, badan gua x panas pon...nak kate sejuk, x sejuk gak badan gua nih...lu orang bayangkan kat dalam ofis gua yang ade aircond pasang ala2 level turbo nih, badan gua bleh peluh nih baii!!!!ape cer???gua pon taktau la...walaupon gua da telan macam2 jenis obat...panadol la, obat batuk, ubat selesema, ubat tahan kentut, obat nyamuk je gua x telan lagi...tapi sakit tu datang balik...gua tak pasti la ape masalah gua skang nih...kalo lu orang semua ade pendapatan lebih, lu orang share la ngan gua...uhuk!!uhuk!!!tgk tuh...batuk plak...adowyai...


gua bukanlah nak meraih simpati daripada lu orang semua kan...tapi gua pelik laa...kejap badan gua ok, kejap x ok...ape kejadahnye semua ini???skang nih kalo gua balik umah lepas keje pon terus terbaring kat depan tv jer...nak buat benda lain pon gua da takde mood...serius nih weiii!!!!!!!tolong selamatkan gua...KAO MENG AAAA!!!!!KAO MENG AAA!!!!!dish!!!dish!!TE BA BOOM!!!!gua pengsan.......

p/s: patutkah gua pegi mandi bunga kat bomoh sumardi atau menghadiri kelas2 senaman di kala ujung minggu??

7 pengomen:

Anonymous said...

mak hengat kau kena pakai susuk la..wiken ni mak nak jumpe dukun dewangga..nak ikut??

Anonymous said...

hahaha!!! ko ikut la cik ani kebabom ko tue..nnt xpsl jea kena mandremm kan?..dah la ko tue ala2 tut!!!!(sensored)
bdn ko nk b'manja tue..maklum la dah lama xb'kerja keras kata nyer...huhuhu...

*mkn ubat klau sakit..pastu rehat bebyk...InsyaAllah..

-Doktor Ismadi-

badd said...

to Cik Ani Kebabom!:

sori ye mak...gua x main susuk2 nih...haram katenye...kalo setakat pakai wig tu gua bleh pertimbangkan la...hahaha...

to Doktor Ismadi:

gua pon rase camtu la...nak manje2 pulak badan gua ni kan...time kasih la atas nasihat dan penerangan tu ye tuan doktor...tapi kalo bab2 mandrem nih gua kena cepat2 cabut la...hahaha...

p/s: ape yang tut tu heh??!!

yam^Artfingers^ said...

gua rasa.....sbb kita dah lama tak berendam kat air sungai laaa...ape kater ....kiter...yeah..yeah!!!pahamkan?;p

badd said...

haaaa!!!!!gua rase gua x paham laa...kah kah kah kah!!!!

Maknyer said...

minum 100+ bad,chikukunkukurkunya kut..

xpun...mung kene join budak2 bujang malam ni ke,huhuu!!>;-))

badd said...

hmm...nanti aku beli 100+ sekatun...

hmm...malam nih ade plan mende???mcm menarek jee???baaeekkk punnyyaaa!!!