Wednesday, January 28, 2009

menyalak di TAHUN BARU CINE!!!

GONG XI!!!GONG XI!!!
GONG XI FAT CHOI....

di kesempatan nih gua nak ucapkan selamat menyambut tahun baru cine kepada semua yang berbangsa cine kat malaysia nih...tahun nih kalo x silap gua tahun kobau...kobau banyak!!!!hahaha...aritu gua cuti 4 hari...fuhh...bunyi macam 14 hari tuh...sedar x sedar dah abih dah cuti...kejap gile gua rase...walau bagaimanapon gua tetap ade cerita best mase cuti tuh...gua cuti dari hari sabtu sampai la hari selasa...hari sabtu tu takde la buat ape pon...duk umah goyang kaki je sebab gaji gua tak masuk lagi...tapi seawal pagi hari ahad tu member gua dah mesej...mesej die bunyi camni..."Gaji da masuk!hahaha!tanduk da tumbuh blk!"...ape kaitannye tanduk ngan gaji???gua x nampak pon persamaan die...gua pon buat rileks jer walaupon dalam kepala dah macam2 benda duk pikir nak beli nih...ngah duk layan tido kat atas katil nih tetiba member gua ajak gi IKEA....ape???IKEA???bile pikir2 balik gua takde pape pon nak beli kat situ...so gua just follow je la member gua pegi sane...pastu gua teringat ade lagi sorang member gua nih nak gi karoke kalo gaji da masuk kan...gua pon plan la pegi karoke kat ampang park...

selesai je menabur duit kat IKEA tu, kitorang terus shoot pegi ke ampang park...mulut da ketar2 nih...tak sabarnye nak menyedut microfon tuh...hahaha...sampai sane da pukul 6 lebih...member gua ngan tunang die dah sampai situ dulu...nasib baik x ramai org...so tunggu dalam 5 minit je terus dapat masuk...baru je memember gua nak high sekali music system tu bleh hang la plak kan...tak cukup memory ke ape gua tak tahu laa...maybe ktv tu pakai RAM 256 MB kot...kalo sekali gua bleh tahan lagi tapi x sampai 5 minit hang lagi skali...tak bleh jadi nih...terpaksala kitorang komplen kat manager ktv tuh...sekali diorang suh tukar bilik...bilik sebelah je pon...xper la janji x hang la kan...

berikut adalah sedutan2 semasa aktiviti karoke tu berlangsung...ni je yg sempat gua rakam...yang lain tu bukan x sempat tapi terpaksa dicensoredkan atas alasan2 yang x munasabah...so kalo lu orang rase diorang nih ada bakat nak masuk AF mahupon Malaysian Idol, lu orang pikir la sendiri...gua paste jer...hahaha...layan!!!!


glogiyyah gaynor beraksi...ewahh...jage2 skit kepala tuh...hahaha...


pasangan tgh seronok bercinta nih...


penyanyi baru kumpulan search selepas amy bersara dari bidang muzik...siap dapat adiah tu...adiah last skali paling best...hahaha!!!!

8 pengomen:

Aishah Rahman said...

apekah? heheheheheee

badd said...

apekah ape cik aisyah oiii???hahaha...soalan x abis tuh...

Anonymous said...

mak karok demi untuk memperkuatkan susuk yg mak pakai occay..syarat2nye kena berdiri atas kerusi & buat mcm seolah2 konsert sendiri!

badd said...

patut la susuk tu steady aje...sikit pon tak terusik...isk isk isk...ni mesti pakai susuk dewa dewangga nih...hahaha!!!

Unknown said...

fuh karaoke...nak joint sekaki bleh???

badd said...

nak join bleh tapi kena mintak kebenaran mak bapak dulu ye...kalo x nanti aku gak yg kena menjawab...hahaha!!!

Anonymous said...

bro...
aper cer??

haha...
tak sangka kamu juge ader blog...hehe
tringin nak buat..
tapi aku malas giler nak menulis...
thesis pun tak start2 g...hehe

aku sudah hilang no kamu arr bro..
bleh bagi balik tak???

badd said...

ni bob mane nih???ramai sgt bob kat malaysia nih...takkan bob AF kot...hahaha..