Thursday, June 18, 2009

kenangan korner...tribute to IJAL!!!

ape motip gua letak tajuk entry gua tuh...haaa, ade 2 maksud...lu orang dengar gua nak merepek nih...semalam gua pegi melepak ngan member2 mase gua belaja dulu kat satu kedai makan nih kat area taman melati...name kedai tuh memory's corner...agak cozy la kedai nih...tu salah satu motip gua letak tajuk entry gua kali neh...motip yg kedua...konon2nye kalo lepak kat kedai nih bleh mengembalikan kenangan lampau la kan...takde maknenye!!!takde motip pon sebenarnye...haha...tapi yg bestnye dapat borak2 n 'tahu' pasal perkembangan member2 nih kan...maklum la, semua da bz...bile gua ajak lepak je, semua ade hal...hahahahahaha!!!!!!larikkk!!!!

atas nasihat dan desakan yg bertali arus dari member2 gua yg 'minat' sangat bace blog gua nih (walaupon gua tau diorang bukan bace pon), gua nak abadikan satu keping foto mase gua lepak ngan diorang neh...haha!!!

dari kiri: amirul (brader keje selambeje+nak tunang sabtu nih), zul (brader bawak neo kena muntah ngan anjing...hahaha!!!), ijal (brader yg baru tahu gua keje kat kl..opss!!!), toped (brader yg suke main mafia wars), maknyer (brader yg suke amik gambar) n fati (cikgu yg suke marah waiter kat memory's corner tuh...hahaha!!!)

p/s: sori la gambar blur...nanti gua beli slr cap ping pong amik gambar lu orang...agak2 ade x???

5 pengomen:

toped said...

caya laa bad..

aku 1st comment!!!

badd said...

haha...kite tunggu ijal plak komen...senyap je mamat tuh kan...hahaha!!!

Maknyer said...

gambar aku mcm xberape nk kuruuus je bad..

badd said...

haha...aku rase sebab aku amik gambo nih pakai hp kamera kot(sedapkan ati mu nyer...)...kalo pakai slr mesti napok kurus nih...hahaha!!!dah bleh start diet kot mung nih...

Unknown said...

caya la bad...bile lagik ni bad?? dania kate end of this year..btol ke??? hehehe