Wednesday, March 10, 2010

full+blast+wiken...

ape lu orang buat wiken lepas??wiken lepas gua skedul gua amatlah padat...ape gua buat wiken lepas??layanzzz...

jumaat malam pas keje:
gua ngan cik ani kebabom pegi menjenankan diri kat wangsa maju...ape lagi, sesi karoke bersama geng2 jenan...menyanyi bagai nak rak sampai 2 pagi...kaedahnye esok ade tournament futsal...masing2 bajet kental tahan mata...hahaha!!!

artis jemputan adalah azwan ali...amboi amboi amboi!!!

sabtu:
gua ade tournament futsal alumni jenan kat summit, usj...gua pon tatau ape name tempat tuh...kul 8.30pg baru gerak dari rumah...sampai2 game x start lagik...batch gua anta 2 team...satu team tambatan (Team A), satu lagi team santai (Team B)...gua main team B...dua2 team kalah kat quarter final...team gua kalah gara2 nak bertumbuk...haha!!!x pasal2 keeper gua kena red card...terus semua xde mood nak main...tapi ape2 pon, gua tetap rase hepi sebab dapat main futsal sambil menjenan utk tournament tuh...tahun depan pulak ye kawan2...

pas main futsal, kitorang gi lepak kat kfc subang kot...lepak2 makan jap terus chalo balik umah...sampai umah terus tido sampai malam...bangun je dari tido, gua bersiap2 nak pegi danau kota plak...hahaha!!!cik ani mengidam nak beli aksesori utk kasut crocs baru die tuh...balik umah dah pukul 1 pg...terus terbongkang!!!

coba lagik tahun depan noh!!!

 sesi melahap selepas abih main futsal...
 
ahad:
awal pagi dah kena bangun sebab ade aktiviti lagik...kali nih pegi berkelah plak...ke mana lagi kalo bukan batang carl bak kata cik ani kebabom...pegi mandi manda+bbq+main cotaiti atas batu+sampai badan kecut...kul 10 pg kitorang sampai pastu balik dalam kul 2 ptg...on da way balik singgah kopitiam main cotaiti lagik...adoiii!!!sampai umah je gua rehat2 sambil isap shisha+tgk tv...ape2 pon, cik ani kalah betting ngan gua malam tuh walaupon gua dah bagi can kat die nak pilih sape menang raja lawak...hahaha!!!

bercanda di air terjun batang carl!!!

 menangis sebab takut lemas...haha!!!

note: alamak, borang2 nikah gua x setel lagik nih!!!

6 pengomen:

Anonymous said...

ahahaha lawak tol tgk gamba tuh..apapon suda ada kemajuan~ hiks

badd said...

hahaha...macam budak tadika kena tinggal ngan mak bapak masa first day...kehidupan nye punnn semestinya ade kemajuan pun kan....

Anonymous said...

bangang sungguh kalian2 ini... naperla letak gambar tuh bahlullllllll!!!! hahahahaha

badd said...

hahaha...baru dia tau apa rasa oren itu...muahahhahahahhaa!!!!ramai2 gelakkan dia...

Daydreamer said...

ahahhahahaha...takley bla dowh gamba last tuuu...sebaek aku tak terlibatt :P

badd said...

ko pon terlibat jugak la nana...tapi x secara langsung...sebab ko makan ayam berketul2 kat tepi batu sorang2...hahaha!!!