Tuesday, March 2, 2010

my Fiance...

ari sabtu lepas gua bersama2 ahli family gua yg lain (6 bijik kete) pegi ke melaka...ape gua nak buat kat sane??kat sini gua dengan bangganya nak bagitau yg gua da selamat bertunang dengan cik ani kebabom!!!setelah beberapa bulan buat preparation, akhirnya sampai mase utk kitorang bertunang...majlis berjalan agak pantas dan santai+panas terik+berpeluh macam mandi sungai...
 
kami datang nak membuang hajat...eh, membawa hajat...

family gua sampai kat ayer molek dalam pukul 12 tgh hari...sampai2 je terus masuk berbincang...gua cam biase la kena duk kat surau sebelah umah cik ani tuh...gua punye la cuak sebab malam sebelum bertunang tuh cik ani bagitau ade tok sidang nak mewakili pihak perempuan...wah!!!siap ade tok sidang tuh...pakcik gua selaku pewakil pihak laki dah cuak sebelum sampai umah cik ani sebab takut kena pantun ngan tok sidang...hahaha!!!bagi je pantun 2 3 kucing berlari tuh...mau terkemut tok sidang tu nak jawab...tak sampai 20 minit gua lepak kat surau sebelah umah cik ani tuh, family diorang dah panggil gua masuk...majlis da selesai...gua dah menjadi tunangan org skang nih...bagi gua, ni adalah first step utk ke peringkat seterusnye...dalam kul 2 gua ngan family balik ke tempat asal masing2...gua balik ke kl n family gua balik ke terengganu...

  setelah selesai majlis...masih agak nebes...haha!!!

ape2 pon, gua rase puas ngan majlis tuh n gua nak ucapkan bebanyak terima kasih kat cik ani kerana sudi jadi tunang gua n family cik ani diatas layanan yg terbaekk mase family gua kat sane...tak lupa juga gua nak ucapkan berbanyak trima kasih kepada fotografer merangkap sifu gua iaitu maknye (bile nok lepak ni?), fati (jurumekap sambilan 1), has (jurunekap sambilan 2), mirul, mimi, azmi, badariah, gg, yam, yazid n semua yg datang dan menge'wish' gua...nantikan tarikh nikah gua 2hb May 2010 nanti...kad jemputan akan diedarkan tidak lama lagi...haha!!!chalo...

4 pengomen:

Anonymous said...

megi saya sudah kembang. hahahaha

Daydreamer said...

tahniah incik bad dan cik dania kite... :P

badd said...

cika ani: no more meggi...nanti masuk angin...haha!!

nana: disebabkan ko tak hadir las minit, maka ko didenda marinate ayam...hahaha!!!

~hamdan~ said...

tahniah badd kerana berjaya menunangkan diri anda..tahniah.