Wednesday, March 17, 2010

Selamat Pengantin Baru to GG n Badar...

post gua kali nih gua nak dedicatekan kepada sepasang membe gua yg baru melangsungkan pernikahan ari jumaat lepas kat bandaraya metropolitan gelang patah, jb...pengantin pompuan ngan laki tu dua2 member gua mase kat uniten...name diorang azrul azizi aka GG ngan siti nurbadariah aka BAD...macam name gua jugak tapi kadang2 gua panggil minah tu badar...so gua tak confuse sgt...haha!!!

ari jumaat dalam kul 6 ptg, gua, tunang gua - cik ani kebabom, fati, has n e'in gerak dari kl menghala ke bandaraya gelang patah tuh dengan harapan sempat sampai sana before akad nikah...si badar cakap akad nikah start pas isyak so kitorang plan majlis start dalam kul 8.30 la...rempit punye rempit sambil e'in duk buat bunyi pelik2 kat belakang tuh, kitorang sampai dalam kul 9.30 mlm...ingatkan majlis da setel, sekali baru je nak start...ape lagik, lintang pukang la budak2 nih...hahaha!!!malam tu tido kat apartment angkatan laut selatan...rumah yg agak besar n fati penakut nak bukak pintu umah ngan pintu stor...opsss!!!larik!!!!

 rombongan cik kiah dari kolumpo!!!

selambe je meniarap kat tgh2 rumah...pengantin ngah bersanding cik kiah oii!!!hahaha!!!

ape yg menarek pasal pengantin baru nih??meh gua stori skit...kalo nak cite pasal GG nih, banyak benda gua nak cite...tapi gua malas nak menekan keyboard nih...yg gua bleh simpulkan GG nih penah jadi kapten utk team bola gua kat uniten n penah jadi kapten bola untuk team uniten tuh...mmg gempak la mamat nih...antara legend kat uniten gak la...lagi satu, gua penah menjadi housemate si GG nih selama 2 tahun lebih...cite pasal si badar nih plak, gua kenal die pon takde la lame sgt...tapi gua pon tatau kenape gua jadi rapat ngan minah nih n member2 die serumah ngan die mase kat uniten dulu...kelebihan minah ni yg ramai org taktau, sejak dari kecik die bleh mengenali semua jenis pisang yang ade kat atas muka bumi nih...lu orang letak la pisang ape pon, mesti die bleh jawab punye...hahaha!!!pisang gajah, pisang emas, pisang kuda, goreng pisang...mcm2 la...hebat kan???tu tak cite pasal sendawa lagik...opsss!!!!larikkkk!!!!

ape2 pon lagi skali gua nak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU kat GG ngan Badar....semoga jodoh berkekalan n cepat2 dapat anak...haha!!!

alhamdulillah...semua selesai!!!

5 pengomen:

Anonymous said...

hehehe...tenkiu badq...aku pn tak sure mcm maner kiter bole close gile...hahaha...

tp bab pisang akaq tak tahan...nnt aku nak bukak warung goreng pisang...hahahaha...

nice one..thanx beb!mmuaxx2...

~ badar & gg ~

badd said...

tade hal la badar...semoga ko ngan gg berbahagia sepanjang hayat...amin...

badar, ade tak pisang yg kulit die kaler turquiose ataupon merah jambu???hahaha!!!larikkk!!!!

Anonymous said...

ada la pisang ape tah kaler merah..gamba baby kiut & baby kertu tu tak letak kerr??

Fati Nagib said...

pisang merah jambu tuh oisang adik2 namenye bad oi..pisang turqoise tuh plak aku xsure...

we want gmbr baby kertu!! baby kertu!!!

badd said...

haha...gambar baby kertu nanti akan dipostkan...