Wednesday, February 11, 2009

sejam di pasir gudang...

adehhh...sengal2 ubi betul badan gua nih...dari semalam lagi x ilang2...maunye tak sengal kalo da duk dalam kete je sampai setengah hari...ni yg gua nak cite kat lu orang yang buat2 ade keje sambil bace blog gua nih...hahaha...semalam buat pertama kali dalam idop gua travel pegi pasir gudang semata2 nak anta tender jer...memula gua ingat nak korier je kan...sekali johor cuti la plak ari thaipusam nih...tarikh tutup nak ngantor tender nih semalam kul 12 tgh hari...so bos gua suh gua rempit gi sane...amboi sesuka suki die je...nasib baik gua ade ferari 1.0 kaler silver tuh...abis meter gua tekan...pasni gua nak convert ferari tu jadi lambojini plak lah...hahaha!!!

buat pertama kalinye gua bangun awal semalam...kul 5 pagi dah bangun nih!!!tak penah2 dibuat nih...taik mate gua pon tak sempat nak keras gua dah kena bangun...nak taknak kene bangun la kan...kang x sampai plak tender tu...gua siap2 je terus rempit dari umah gua kul 6 pagi...perghh...sejuk gile!!!!gua bukak aircond pon sejuk...bukak tingkap pon sejukkk...last skali gua bukak bonet belakang je...takde la sejuk sgt...

jalan punya jalan sambil minum nescafe ngan isap rokok, gua sampai kat pasir gudang tuh kul 10 pg...sesampai je gua terus gi anta tender...tak sampai 5 minit pon kejenye...bile da anta tu gua cam blur kejap...ape gua nak buat nih??takkan nak pegi pasar malam plak kot...mesti x bukak lagi...dah abis tempat gua pikir, gua pon pegi kat ofis member bos gua...kononnye nak ajak borak...tak sampai 15 minit gua da tak tahan...gua pon chalo...gua pon amik keputusan nak balik kl jer...hahaha!!!gua pon rempit la balik ke kl...nasib baik la gua mantain bawak bawah 120 km/j...bleh plak ade road block nih...nasib baik gua lepas...kalo x terbang 300 inggit gua...gua sampai kat kl da pukul 3 ptg...sampai umah je gua terus cover tido gua pagi tuh...hahaha!!!ni ade sedikit gambar gua edit mase gua travel tuh...layan!!!!!!

perjalanan gua dari terbenamnye matahari sehingga terbitnya matahari saddiq...wahh gituu!!!

p/s: ade sape2 rajin nak tlg urut badan gua x??nanti gua bawak jalan2 naik ferari gua...volee??

8 pengomen:

Muhd Aizat said...

ape da..singgah la segamat dulu patutnye..hehehe..

badd said...

gile ko...kalo ko ceo ke chairman ke selambe je aku singgah...hahahaha!!!ko kan bz orgnye...hahaha...aku nak jumpe pakjin pon aku takut...camane???

Anonymous said...

wah! tak smayang subuh ker??? tettttt!

badd said...

erkk...benti smayang kat rnr jemapoh...kalo x silap la...next!!!!

Anonymous said...

aii.. x kan sowang je kot?

~mak yg penuh musykil~

badd said...

sorang je noks...sape la nak temankan gua nih...bos gua tak bagi assistant kat gua la...terpaksa la gua pegi sorang2...kalo pegi berdua takdenye gua pegi sejam je...sasah la gua lepak2 amik angin kat selat tebrau tuh...hahaha!!!

Unknown said...

HAHAHA..nak assiatant rupernyer..nanti gua try tanyer ur bos aaa...nasib baik ferari ko laju...yg musykilnyer apsal ko x tido kat johor jer 1 malam b4 hantar tender 2?xderlah rushing sampai bangun tido kol 5am..

badd said...

owh...aku tak tido kat sane sebab aku nak hooray2 ari isnin tuh...kan cuti namenye...ape barang cuti2 buat keje...bukan dapat OT pon...hahaha!!!