Thursday, February 26, 2009

exam result....

tet tet tet tet tet tet tet tet(ala2 tekan no. kat talipon opis)....

tuutttt tuuttt.....tuuuttt tuuutttt.....

Minah NIOSH: helo, selamat petang...
Gua: selamat...

Minah NIOSH:boleh sy tolong?
Gua: name gua badrul...gua nak tanye pasal NTSP safety passport exam...(agak2 kalo mintak tolong die buatkan air nescafe o ais bleh x??)

Minah NIOSH: ye encik...
Gua: gua ade amik exam aritu kat kat NIOSH bangi...gua nak tahu gua lulus ke gagal exam tuh...(rase cam fail jer nih...)

Minah NIOSH: bile encik amik exam tuh...
Gua: gua amik ari isnin aritu...lu tolong check kalendar bleh x??

Minah NIOSH: baik encik...name penuh encik ape?
Gua: name penuh gua badrul qamar bin sulong...

Minah NIOSH: kejap ye encik...(bunyi cam ngah belek2 kertas)
Gua: okei...

Minah NIOSH: sukecitanya dimaklumkan encik lulus dengan jayanya...tahniah diucapkan dari pihak kami...
Gua: o yeah??!!sua sue komoning!!!!sua sue komining!!!

Minah NIOSH: encik???
Gua:
ehem ehem...so bile gua bleh pegi amik card tuh??

Minah NIOSH: 7 hari waktu berkerja ye encik...
Gua: ok...lagi 2 minggu lagi gua sampai ngan ferrari silver gua tuh...tenkiu2!!!tuuutttt.....

hahaha...kursus yang gua pegi selama sehari suntuk tu tak mengecewakan la...bos gua bukan main kelam kelibut nak suh gua check result tuh...gua dah la cuak rase cam fail jer...tapi kesudahannye gua lulus...rase macam zaman belajar2 dulu pon ade...part lulus je paling best...time study haramm!!!hahahaha...

p/s: perbualan di atas telah diubah sesuka hati oleh penulis blog ini...

7 pengomen:

Anonymous said...

TAHNIAH...tahniah...tahniah diucapkn kpd aku coz jdk org pertama m'comment arini...ehehehe...
(eh silap...oppsss...)
tahniah la coz ko lulus ngn cemerlang kan...xsia2 mak antar blajo...

p/s: xde ke kenduri kendara k'syukuran...atleast tumbangkn la lombu sekor ko...

-mak yg kagum-

badd said...

tenkiu2...hehehe...nanti mak tumbangkan unta ngan libas 4 ekor...cukup??

Anonymous said...

tahniah2!! ape lagi...karoke arrr selebretttt..air buih sikit! astaga...

Unknown said...

HAHAHA....congrate2

Bos lu sure sungguh bangga dgn kejayaan lu.

Eh yg peliknyer lu ckp gi2 ker kat awekz 2?giler x macho beb...Patutlah xdok aweks sampai sekarang...

HAHAHA...GURAU JER..:)

badd said...

to Cik Ani kebabom!:
tak abih2 lagi ngan air buih tuh...bawak2 la bertobat ye mak...

to uptown:
gua bukan saje taknak ade awek...gua kan workoholic...takde mase nak berawek2 nih...hahaha!!!

Anonymous said...

Terbaik la bro. Lu mmg ensem

Anonymous said...

Terbaik la bro. Lu mmg ensem