Tuesday, February 24, 2009

hujung minggu gua...

welcome back to the opis...wah gittew!!semalam gua tak masuk opis satu ari...mitof??gua pegi buat passport keselamatan kat niosh bangi...siap ade exam lagi...dah dua tahun gua tak menjawab exam nih...nasib baik la soalan objektif...kalo x mmg azab la gua nak menjawab...bukan main seronok gua menembak jawapan tu...abih semua peluru keluar...macam mase belaja2 dulu la kan, seboleh2nye gua nak kuar awal dari bilik exam tuh...hahaha...x sampai 30 minit gua da kuar dah...dah naik pening kepale gua duk lame2 kat dalam tuh...duk lame2 pon belum tentu betul semua...hahaha!!!sehari suntuk kursus sebab nak amik exam sejam je...hopefully gua lulus la ye...tunggu la 3-4 hari lagik baru kuar result...

weekend gua aritu seperti biase la kan...agak mampat dan sendat katenye...hari sabtu tu gua pegi petronas kat area taman melawati...bukannye nak isi minyak tapi nak isi perut...member gua punye bapak owner petronas tuh...so sesuka ati die je buat party kat petronas tuh...first time nih pegi party kat stesen minyak...siap ade Coco si brader Belon lagi tuh...dah macam sepupu man belon pun ade gua tgk...nasib baik la temanye bebas...mau dibuatnye tema 'jungle', jenuh la gua nak mencari baju ala2 tarzan...adowyai!!!gua nak ucapkan bebanyak time kasih la kat anak owner tu merangkap ofismate gua kerana menjemput gua pegi makan free kat stesen minyak die tuh...toche!!toche!!!lenkali nak buat jemput lah ye...dah abis gua makan sampai nak terburai perut nih, gua pegi umah si giyyah la plak...kononnye nak gi amik die sebab nak gi swimming kat oakleaf la kan...sampai je kat umah die gua layan PS3...hahaha!!!kul 8 malam baru gerak menghala ke oakleaf...atas masalah2 peribadi yang dihadapi oleh giyyah, kitorang terpaksa mengcancelkan swimming malam tuh...so gua just balik umah tgk tv je la...agak2 da lewat malam tuh gua pon kuar gi danau kota konon2nye nak beli selipar ngan tali pinggang adik2 gua nih...merengek nak itu lah...ini lah...gua beli selipar jer...tali pinggang nan adoo katenye..tali pinggang ala2 tali rafia je ade...

keesokan arinye gua ngan opismate2 gua konvoi pegi ke wedding x-opismate gua yang namenye epol kat kg dato' haron, PJ...gua malas la nak paste gamba2 mase kawin tuh...lu orang check la kat blog ngan fotopages memember gua nih:- azzazeti spagetty, jaieda jedi n cik ani tembam tembom...pas abis wedding tu, tibe2 gua rase geli2 kaki nak pegi ke pantai la plak kan...padahal baju salin dah bawak siap2 dari umah tadi...hahaha...kitorang pon terus shoot gi port dikson...kalo lu orang nak tgk gambar kat PD tu, lu orang bleh tgk kat link2 yang gua birukan kat atas tuh jugak..mase kat PD tu, buat kali pertama gua beli suar bunga2...wahh gittew!!!gua rase pasni gua nak kumpul koleksi suar bunga2 plak la...dah la murah, menarik plak tuh...agak2 dah x larat nak telan air laut tuh, gua pon pegi makan sate kajang plak...pas makan terus chalo balik ke kolumpo...

sebelum gua tamatkan entry blog gua nih, gua ade satu pop kuiz nak kasi kat lu orang semua la...kalo lu orang takde keje, cube lu orang teka sapekah name kepada wajah2 kat bawah nih...hahahaha!!!kalo lu orang rase lu orang boleh jawab la....

inilah wajah2 makhluk asing yang cube menakluk bumi...dari kiri yarmzlogorgon, bieritney sepairs dan anieyattarooterruuuu(sebut ala2 nyanyi lagu doraemon - part hujung skali)...

6 pengomen:

Anonymous said...

saya tahu..saya tahu..(smbil mngangkat ke2 belah tangan)..
mariam, bee & cik Ani kebabom kan?? betul3x.. hik hik hik..

agak menakotkan la gmbar dorang nih..leh mmpi mlm nati.. iskkk

~mak yg berada dlm ketakutan~

Anonymous said...

wahhh!! peperangan sudah bermulaa!! mak pon ada gambar makhluk asing yg pelik tapi benar gak..nama die Badrullakapurtuu!

Anonymous said...

hahaha!!xyah la aku nk menjwb nyer kt sni...dah ada yg menjwb...

*p/s: gambo gelimat xnk ltk ker?...huhuhu..

badd said...

hahaha...pandai betul mak yang berada dalam ketakutan tuh...jgn takut sgt ye mak...hehehe...x baik perang2 nih...tuhan marah...astaga...daripada aku letak gambo gelimat, baik aku letak gambar abg mat...lagi ensem...hahahahah!

yam^Artfingers^ said...

hoihhh
ni kene bayar yuran royalti ni!

badd said...

baik aku bayar yuran PIBG dari bagi yuran kat ko...hahaha!!!