Monday, May 25, 2009

kAmEk dAtaNg daRi mIRi...

entry nih gua takmo cite banyak sebab gua da banyak merepek dalam entry sebelum nih...gua nak cite kat lu orang pengalaman gua kat miri nun...zasss!!!!

mase gua sampai kat airport miri nih kena buat ujian saringan H1N1...selesema ba alif ba ya katenye!!!no pork plis!!!

sampai2 je terus buat site visit...adoyai!!!jaket pon tak bukak lagik tuh...melelssss je semua...haha!!!


abis je site visit terus check in hotel...ape lagik!!!tido lerr...bapak besarnye suite...

makan busat bersama cine kontraktor...serve no pork katenye...gua tetap musykil...kamek sukak viewnya!!!


pemandangan di sekitar bandar miri...ala2 dayak ghetto...kul 5.30 dah cerah tu bai!!!kamek nak tido pon x senang...haha!!!


gua pulang ke pangkal jalan ari khamis tuh...bai bai miri...x sempat gua nak merasa mee kolok!!!kamek ngidam ni haa!!!

4 pengomen:

Maknyer said...

besaunye bilik!bile main skate! best gile naik belon!

badd said...

haha...best2 naik belon...nanti nok naik belon lagik!!!kumpul duit lu...yyiiihhaaaa!!!

Fati Nagib said...

bilik ko tuh kalu p hanoeymun besh!! men lumba lari 400m tuh..layannn..btw entry ko yg bawah ni terlalu panjang.. ape kate ko cite orally je nnt mase pejumpaan gagak itam..wah!!

badd said...

hahaha...baiklah cik fati...gua da cube utk pendekkan tapi...gua tak boleh la...macam terlalu banyak isi2 penting kat situ...nanti gua cite time meeting geng gagak itam...UNO tres!!!