Monday, May 4, 2009

kErjA bAru...

agak lame gua x memblogkan diri nih...last entry gua buat minggu lepas...gua pon cam takde cite best sgt nak letak kat dalam blog nih...lagipun skang gua ngah bz mencari kampeni2 lain utk bagi rezeki kat gua...maksudnye gua nak carik keje lain...memandangkan kegawatan ekonomi skang nih dah lembap tahap jem kat mrr2 tuh, agak sukar untuk gua cari keje lain...tapi gua kena kuat semangat nih...gua ade target baru skang nih...gua nak kene tukar keje sebelum ujung tahun nih jugak...hopefully gua dapat la...dah abih semua memember gua tanye pasal keje nih...boleh dikatakan semua cakap takde sebab gawat...adoi!!!mane la gua nak carik keje nih...kepala gua skang nih pikir nak berenti je...mmg dah takleh nak buat ape dah...so lu orang doa2kan la gua dapat keje lain yg lagi best dari skang nih...amin...

alang2 gua buat blog nih, bleh la gua cite pasal party buih semalam...semalam gua ade celebrate birthday opismet gua nih...name die giyyah...tunang si giyyah nih memberi kepercayaan 110% kat gua ngan cik ani untuk buat seprais kat si giyyah nih...plannye camni...kononnye si koe a.k.a tunang si giyyah nih nak bawak die kuar semalam pegi beli tiket bas sebab mamat nih nak kene pegi perlis arini...so semasa diorang kuar tuh, si koe nih tinggalkan kunci umah die kat gua untuk gua n cik ani menyelinap masuk dah mem'prepare'kan ape yg patut kat dalam tuh...kononnye bile diorang balik gua n cik ani bleh ambush dari dalam la katenye...gua pon da pesan siap2 kat si koe nih balik umah selepas jam 12 tgh malam...gua gerak dari umah gua pon dah pukul 11.30 malam...sampai kat area umah die pon lagi 5 minit nak kul 12...gua dah mule cuak...barang2 semua dah siap beli tinggal berger jer tak beli lagik...tak tau la kenape si koe nih mengidam berger plak time nak sambut birthday tunang die nih...pusing punye pusing jumpe la satu kedai berger nih...nasib baik x ramai orang...terpaksa la gua kencing brader berger tuh suh die cepat2 buat berger tuh...kononnye ade orang mengandung ngah melalak kat umah mengidam nak makan berger...so dengan ekspresnye die buat berger yg gua order tuh sambil muke cuak2...pastu terus cabut gi umah si giyyah nih...sampai umah die je dah pukul 12.15 mlm...nasib baik la si giyyah ngan si koe nih tak balik lagik...dah abih setup semua, maka baliklah si giyyah nih...ape yg gua tahu, si giyyah nih tak expect ape2 pon seprais daripada si koe nih sebab si koe nih buat tak port jer...haha!!!gua ngan cik ani duk menyorok kat dalam bilik gym tuh...dengar je pintu umah dibukak, kitorang dah stanby dah...bile gua bagi greenlight je terus kitorang serbu si giyyah tu sambil nyanyi lagu hepi besday walaupon giyyah masih tersipu+terkedu dan masih memakai helmet...hahaha!!!ape2 pon gua nak ucapkan selamat hari jadi kat lu...semoga lu panjang umur n murah rezeki...ubah2 la perangai negatif tuh yekk...tak elok untuk anak dalam kandungan nanti!!!hehehe...ape2 pon lu orang layan la gambar yg sempat gua snap nih...chalos!!!

saat2 si giyyah menerima sepraisnye...amik ubat!!!haha...tersipu2 macam siput sedut dah gua tgk!!!

inilah hadiah seprais yg diterima si giyyah!!!kalo lu orang pandai lu orang teka la ape benda nih!!!haha!!!

9 pengomen:

Anonymous said...

mak dah janji ngan Giyyah taknak bocorkan ape yg mak nampak dlm laci dier..

motip sependa koyak kaler pink?? ehh!

Anonymous said...

terima kasih la ek.. huhuhu... memang tersipu+ terkedu!

* sebab spenda kaler pink tu, yang kesayangan sebelom ni. so simpan buat pekasam!!! huahuahua...

aku yang tak tau nak kata apa?

badd said...

to cik ani kebabom!:
nasib baik si giyyah nih takde janji pape ngan gue...hehe...leh la gue bocorkan rahsia tuh...meletss!!

to aku yang tak tau nak kata apa:
semua benda nak buat pekasam kan...sampai bantal peluk pon nak buat pekasam gak!!adoi!!!

Anonymous said...

bab bantal busuk tu, harus dow!!! untuk menambah kan lagi kenyenyakkan tido. huahuahua...

Anonymous said...

waa.. kaler itam giteww.. pasni leh g swimming ngan baju n suar baru tu eh..?? hu hu hu

~mak yg ske kaler itam~

Unknown said...

ooo...nak cr keje ek...aku ader company tapi x taulah kesesuaian ko.

badd said...

to mak yg ske kaler itam:
hitam itu menawan...hahaha!!!

to uptown:
company ape beb??mane tahu sesuai ke ngan aku nih...ko jgn cite kat bapak ko plak pasal nih...

ytmz said...

Bad ni dari dulu sampai sekarang aku tengok, sebijik Andra Dewa & The Backbone. Sempurna sepam Bad? Jom.

badd said...

haha...Andra Dewa & the Backbone ye???takde maknenye...tapi kalo bab melalak nih gua on aje....hehehe...