Tuesday, April 28, 2009

tribute to FasHa kHaLiLaH...

tadi mase nak transfer gambar dari henpon ke pc, gua terperasan ade beberapa keping gambar gua amik mase wiken aritu...hari sabtu aritu gua teman brader gua yg paling tua dalam family pegi bawak anak die jalan2 beli barang kat jusco setiawangsa nung...gua malas nak cite pasal detail ape masalah brader gua nih...tapi gua rase ramai yg dah tahu pasal benda nih...so gua just nak letak gambar anak brader gua nih setelah lebih kurang setahun gua tak jumpe...da pandai cakap dah skang walaupon baby nih dah tak berape kenal gua...secara jujurnye, gua mmg agak sedih dan sentap bile terpikir pasal nasib brader gua yang sorang nih...gua harap die sentiasa sabar dan kuat semangat...insyaAllah...semoga Allah memberikan yang terbaik untuk brader gua nih...AMIN!!!

ni lah gambar brader gua ngan anak die...rambut pon dah panjang...

da nak balik dah..."jom kite gi swimming kat oakleaf plak...ayah da beli swimsuit tuh..."

8 pengomen:

Anonymous said...

gua harap apa jua yg melanda brader lu sntiasa b'sabar & bebyk b'doa semoga mereka2(yg b'kenaan) dibukakn pntu hati utk kejln yg benar & lurus...amin~~(aiseh cam ahli ulamak plak..ada kena mengena ker?!!?)

-gua yg dlm dilema-

badd said...

wah gittew...nih dah macam ahli surau pon ade gak...hehe...agak membina la komen tuh...gua pon rase camtu gak...tenkiu2 beri mash!!!

Maknyer said...

kiut...xmacam pakcik die

badd said...

haha...pakcik die tak kiut tapi macho...hahaha!!!

Fati Nagib said...

apesal ko tak bawak die men UNO skali dowh?? Baru ah meri-ah..hehe..

badd said...

budak tu takleh kuar malam...nanti susuk die terkeluar...hahaha!!!

Unknown said...

eeee...comelnyer anok sedara ka...macam nak picit2 pipi dier.

badd said...

haha...tgk la pakcik die camne...curlast uolss!!!