Tuesday, March 24, 2009

bLuRR??!!

dah lame siot gua x buat entry utk blog gua nih...gua bukan xmo buat tapi cam takde cite best je gua nak cite...tapi arini gua rase cam nak buat tapi taktau ape gua nak cite...gua merepek je la pape yang patut...skang nih gua bz gile duk buat tender...gua rase gua da buat sampai 80 muka surat tapi tak siap2 lagi nih...jari2 gua nih macam dah berketak2 plak gua rase...abih semua muscle naik...actually time nih gua stop kejap buat tender tuh...mate gua dah nak naik juling tgk tender tuh...

ni gua ade benda nak story kat lu orang semua...sejak dua menjak tige menjak nih, gua rase la diri gua nih cam tak berape nak betul sgt la...maksud gua x macam gua yg biase...masalahnye, gua selalu jadi blur tak tentu pasal...member2 gua pon da sound kenape tetiba gua jadi macam nih...pelik gak laa kan...gua pon mula2 taknak caye kan...tapi ade sekali tuh gua pegi bank nak deposit cek kat ampang...time tu da malam la...biase la kat belakang cek tu kite kene tulis no. account bank kan..gua pon cam biase la tulis no account gua tuh...tapi lepas tulis tu gua rase cam salah je gua tulis tuh...gua pon re-check la kan...hmm, takde salah pon...pastu tibe2 gua rase cam ade salah lagi...gua pon check lagi...gua pon taktau kenape gua rase salah...sampai 3 kali gua re-check nih...sebenarnye takde salah pon tapi perasaan je kot...tu la masalahnye...start dari situ gua rase gua nih cam blur semacam je...adakah gua da terkena sumpahan ikan dory???hmm...gua pon taktau ape yg menyebabkan gua jadi camni...adesss!!!!mungkinkah gua kena pegi melancong sambil naik roller coster atau makan angin sambil bawak piring astro???nanti gua pikirkan sendiri....

okla, mase da time...gua nak gi pekena air nescafe o sambil isap rokok kat pantry...nanti kalo ade cite gua update lagi....chalos!!!

5 pengomen:

Unknown said...

hahah...macam mane leh blur...keje kuat sesgt nie

badd said...

tu la pasal...tapi kalo disebabkan keje kuat sesangat, kenape gaji gua x naik2??hahaha...takde makne la heh...gua x rase gua jadi blur sebab keje kuat walaupun gua xde la keje kuat sangat...hahahah!!!

Anonymous said...

aku yang tak tau nak kata apa... walau ko ada "di depan" mata ku during ofis hour...

yam^Artfingers^ said...

bad,,,aku rasa ko kene electric shock sket baru ok....huhu!

konye brain wiring tu tak betui sket..longgar kat mana2...

badd said...

to anonymous:
ko ada "di depan" mata aku???takkan bos aku kot...gua musykil...blur lagik!!!

to yam:
camne nak bagi ketat balik wiring kat brain aku nih??pakai screwdriver mata bunga bleh x??