Friday, March 27, 2009

sneakers??!! part 2

kejap je rase da hari jumaat...biase la gua kalo ari jumaat nih kan...malas gile rase nak keje...ok la, gua malas nak cite pasal keje gua arini...gua nak cite pasal ape yg gua beli semalam...haaa!!!!entry gua yg sebelum nih kan gua borak pasal sneakers kan...gua nak ucap terima kasih pada semua yg bagi komen kat entry gua yang sebelum nih...gua rase teramat2 terharu...teruskan mengomen blog gua ye...nanti gua belanje nescafe o ais!!!

semalam, pas abis keje, gua terus shoot pegi pertama complex kat jalan tar tuh kan...kononnye nak cari la kasut2 yang gua paste kat entry gua yg sebelum nih kan...sekali NAN ADOOO katenye...semua kasut ntah pape ntah...x menarik minat langsung...dah la redah jem macam ngan ape nak sampai ke pertama tuh...pasrah jer gua time tuh...kuar je dari pertama tu dah kul 8.15 malam...ingat nak terus je gi makan kat ampang tuh...sekali gua teringat kat ampang point ade kedai al-ikhsan...AL-IKHSAN???wahhhh....terus x jadi pegi makan...kalo lu orang nak tahu, kasut2 kat dalam entry gua sebelum tu 96.5% gua amik dari website al-ikhsan... saje je gatal gi cari kat pertama complex tuh...mane tahu dapat murah kan...sekali tut la plak kan...sampai je kat ampang point tuh, terus menonong naik cari kedai al-ikhsan tuh...nasib baik x tutup lagik...syukran!!!syukran!!!sekali lagi gua terpaksa pasrah ngan takdir tuhan...kasut pilihan gua yang C ngan D tu takde dah kat kedai tuh...dah abih stok katenye...ingat nak balik terus je...sekali gua terpandang satu benda nih...macam menarek je kan...gua pon terus capai pastu test benda alah tuh...kalo lu orang nak tahu ape benda alah tu, lu orang tgk la kat bawah nih...


adidas lambang baru...ape komen lu orang???menarek x??

p/s: mase gua beli kasut nih, ade sorang minah nih pon beli kasut baru gak...eh silap, beli stokin free kasut...sapekah minah tuh, lu orang pikirlah sendirik...assamekom!!!

7 pengomen:

Anonymous said...

motip lambang baru mcm maxis?? ape2pon kasut ittew amat memberahikan...silau mata mak!!

Maknyer said...

wah,lawo2! mcm patrice evra punye lepas ni!idup france!huhuhu!

badd said...

to cik ani:
memberahikan???jgn coba pinjam kasut nih nak buat tido malam dah la ye...

to Maknye:
ni bukan lambang france la nye...nih lambang skuad jengking FC...hahaha...idop johor!!!!

Fati Nagib said...

wah..patut ah tetibe rajing nok gi jenjalan..semangat kasut baru nih..hoho!!santek2!!

badd said...

weh fati, jom la pasni amik gambar ala2 bruce lee lagi!!!aku pon da ade kelengkapan nak menendang nih!!!hahaha!!!

Anonymous said...

klau nk tau Al-Ikhsan wangsa maju kt ngn domino's kt dpn bgnn carrefour ittew...dkt ngn butik pengatin si bie..tanya cik ani kebabboommm ktne..mesti dia tau(klau dia ingat la kan?)kt sna byk gak la koleksi yg cun2...

*sori la lmbt gitau info nie...huhuhuhu...

badd said...

owh...gua da tau kat mane...kat lot kedai yang ade maybank semua tuh kan...tapi gua dah beli la kasut tuh...hehehe...nak harapkan si ani tu ingat???biar benar...takpe2, next time kalo gua nak info gua tanyer lu dulu...tenkiu2!!