Thursday, March 26, 2009

sneakers??!!

arini gua nak mintak pendapat lu orang semua pasal sneakers...gua dah lame gile x beli sneakers nih...aritu gua ade pinjam abg gua punye sneakers...tibe2 gua rase cam gua nak beli plak...last skali gua beli sneakers kat uptown brand paul smith...tapi cam x best plak gua rase walaupon mule2 tuh gua bukan main nak sangat kasut tuh...maybe sebab kasut tu jenis muncung ke depan kot...x selesa la gua nak buat jalan jauh2...

ni lah rupe kasut paul smith gua...tapi line kat tepi tu ade kaler merah satu...

sehari dua nih gua ade la google kat internet nih nak cari sneakers2 yang menarek kan...banyak gak la choices yg gua ade...dalam kepala otak gua nih terpikir nike ngan adidas jer...tapi ape kate lu orang kasi pendapat skit pasal kasut2 yang gua dah usha nih...mane tahu lu orang ade cadangan brand lain yang lu orang suke ke kan...agak2 yg mane menarik minat lu orang???sile kongsi cadangan/pendapat/suggestion lu orang ye...

buatlah pilihan yang tepat...*sila klik utk melihat dengan lebih terperinci...

13 pengomen:

Muhd Aizat said...

aku tgk bata ade kuar kasut badminton retro zaman2 dulunye..rm30 je..haha..bole ko try beli..retro beb..classic..kalo tak best bole simpan je..ala rm30 ape de hal..heheh..

Maknyer said...

D

Anonymous said...

beli la kasut F..bole guna main badminton,squash, dan ....
lgpon smart skit dr yg lelain ada trademark nike adidas..nie xnmpk sgt kan?...

*slmt membeli n m'kayakn org kdai...huhuhuhu..

-aku yg sdg mencari jgk-

badd said...

to aizat:
o yeah???cam menarek gak tuh...nanti aku try usha kat kedai bata...

to maknyer:
bagi aku C ngan D agak menarik la...hahaha...

Anonymous said...

dua-dua ok...boleh pakai bila2 n sesuai ngan apa2 pun...skirt pun BOLE gitu...kalau macam mat smart tuh D la...tp simple n classic C la..agaknya...

badd said...

to aku yg sdg mencari jgk:
jom cari same2...kite start dari al-ikhsan wangsa maju...tapi kat mane kedai tuh??tak penah jumpe plak...adoi!!!

to anonymous:
baiklah, beli dua2 je la...takpon beli semua je la...senang skit!!!hahaha...

Anonymous said...

D" la pilihan mak.. beli D yer en bad.. Mak nyer pasti ske;)

~mak pun nak carik satu ntuk laki mak~

badd said...

ramai betul mak2 kat ofis gua nih...nasib baik la gua tak terjebak ngan gejala "mak2" nih...hahaha!!

Anonymous said...

hellowww...ini MAK YG ORIGINAL occayy! mak nak vote untuk kasut C & D! yg F pon mak suker gak tapi uolss rajin ker lap kalo kotor?? nan adooo kan...harus ada cap selipar jepon nnt!

*vote2 ni..masalahnye ade ker kasut tu kat kedai??

badd said...

haha...semuanye mengaku original...ade cop sirim ke ngaku original nih???hahaha!!!masalahnye bukan ade ke tak kasut tu kat kedai...masalahnye ade duit ke nak beli???hahahah!!!!

Unknown said...

ambiklah F...

Maknyer said...

* kalu D, jgn amik lambang hijau,kang boria plak..

badd said...

to uptown:
F tu agak raw la...ape2 pon nantikan blog aku yg seterusnye...hehehe!!!

to Maknye:
boria nge sape eh????mung pon ade kasut putih lining hijau ke??