Tuesday, March 17, 2009

Tag Bakul Perkson (bak kate kak norm)...

tetiba je opismate gua nih bagi tag kat gua...nasib baik gua da abis miting...kalo x tahun depan je la gua buat...haha!!!

Adakah Anda Rasa Anda Hot??
musim sekarang kadang2 gua rasa hot...kadang2 gua rase cold plak...maklum la cuace tak berape nak betul...kalo panas tu panas sangat...kalo ujan turun sampai banjir la pwtc tuh...hahaha!!!

Upload gambar kegemaran anda?

Kenapa anda suka gambar ini?

sebab gua tgk budak nih bersungguh2 betul nak terbang...tak payahla dek non...kalo setakat melompat pastu amik gambar pakcik ko ni pon bleh buat!!!hahaha...takpe2, usaha tangga kejayaan...

Bila kali terakhir makan pizza?
mak aih...semalam baru tgk iklan pizza...ala2 sepanyol gitu...las skali gua makan bulan lepas kot...

Lagu terakhir yg anda dengar?
lagu kerispatih - untuk pertama kali...jiwang siot lagu nih...gua x layan plis!!!rock babeh!!!

Apa yg sedang anda buat selain dari selesaikan tag ini?
ngah isap rokok sambil tgk movie rambo!!!bleh??

Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
panggil gua bro pon ok je...

Tag lagi 5 org *soalan seterusnya ada kaitan dgn org yg anda tag!
1. Mr. Maknye
2. Cik Nadiah
3. Miss Fati
4. Mr. Yazid
5. Cik Lynn
6. Cikgu Maryam

Siapa org No. 1 pada anda?
member gua mase belajar kat sekolah menengah ngan unibersiti dulu...gile kete n gadjet...

Org No.3 ada hubungan dgn sesiapa?
awek kepada org no. 1 diatas...hahaha!!!

Kata seswatuh berkenaan org No.5
cepat2 la kawen cik lynn oii!!!asyik letak video anak orang jer...bile nak letak video anak sendiri plak??

Bagaimana dgn org No.4?
tunang kepada salah sorang ofismate gua(org no. 6 diatas)...oit, tunang ko mengamuk tadi time lunch...makcik fudkot tu tepuk bontot die...hahaha!!!


Siapa org No.2?
anak kepada bos gua n sepupu kepada housemate gua...banyak pertalian tuh...lu orang pikirlah sendiri!!!!hahaha...

Bagi pesanan pada org No.6
pasni ko tayah la ngade2 nak makan bihun tomyam lagi ye...makan je ape yg da ade kat atas meja tuh...laksam pon ok what!!!

5 pengomen:

Anonymous said...

Wahh!gamba ala2 heri poter wannabe gittew..

badd said...

gambar hari poter versi siam...cite x laku sebab heri poter tu tak ensem...hahaha!!!

Anonymous said...

seb baik perkson...bkn ParkinsoN...

badd said...

hahaha...tu pon da tersebut park royal sebelum tuh...adesss!!!

Maknyer said...

nice pics....huhuhu!