Friday, April 10, 2009

eksyen kamen di bukit bintang??!!

seperti biase la kan...hari yg ditunggu2 setiap minggu dah tibe!!!hahaha...hari Jumaat la kan...rase cam da wiken pon ade...bos takde plak tuh...heavennye hidup gua arini...dah la makcik tea lady kat opis gua belanje makan ABC tadi...perghh!!!meleleh buah kabung wa cakap lu!!!!gua nak kongsi satu benda ngan lu orang laa...pagi tadi gua ade dapat satu email dari ntah sorang mamat nih...die forward email tu kat member2 gua mase keje kat johor dulu...termasuk skali la email gua...email tu pasal jawatan kosong utk sesiapa yang pandai menaip la katenye...bile gua bace email tu gua rase cambest plak kan...ingat bleh la amik part time kan...setakat menaip pastu dapat rm 3800 tiap2 bulan...gaji gua skang pon kalah teruk nih...tapi timbul gak la kemusykilan tuh kan...gua pon reply la email tuh tanye details pasal keje tuh...sekali minah plak yg reply...secara tak langsungnye dalam email yg minah tu anta die suh gua bayar deposit rm 50 plak kalo nak apply keje tuh...gua terus jadi tak sedap ati kan...gua pon googling la nak tahu pasal company nih...siap diorang ade bagi name ngan no. pendaftaran company tuh...google punye google, banyak la forum pasal benda alah nih...ramai la yang cakap benda nih tipu walaupon takde yang mengaku penah buat keje nih...so skang gua pon da tak rase berminat nak apply keje tuh...bile gua anta email kat minah tuh mintak no. tepon opis die, die bleh cakap contact pakai email jer...kemon la!!!adik gua pon leh register email laa...gua nih saje je nak kongsi ngan lu orang semua...tapi kalo ade sesape yg penah join benda nih pastu mmg dapat rm 3800 tuh bagitau la kat gua...hahaha!!!

ok la, sebelum gua stop untuk entry nih, gua ade satu gambar nak tunjuk kat lu orang semua...rupe2nye kat opis gua nih ade eksyen kamen...sesat datang dari mane ntah!!!yang peliknye ade 2 kaler jer...lagi 3 kaler lagi tersesat kat tempat lain kot...hahaha!!!lu orang layan jer laa...zaasss!!!!

eksyen kamen beraksi....go pink and green rangers!!!!

8 pengomen:

Anonymous said...

jgn memain..ofc org lain ada ker?...jgn ckp byk...kang aku sruh green rangers tue kecikkn korg pkai jam dia kang br tau...haaaaa.....

Unknown said...

hahaha...rupernyer mcm ni keje korang ek...report karang...tapi skali skal masuk alam kanak2 best gak..:)

badd said...

to anonymous:
kenape green rangers je yg ade jam tangan putih size XXXL???kenape pink rangers tu takde ek???gua keliru....

to uptown:
ni lah akibatnye terlalu banyak keje...kadang2 mental boleh jadi cam kanak2 umur 4 tahun...sabo je la...hahahaha!!!

Anonymous said...

ha ha ha.. baru korang tahu kekuatan green rangers tu trletak pada jam tangan saiz XXXL nya ituh.. kui kui kui..

badd said...

tapi kalo x silap gua, gua ade nampak banyak je jual jam mcm tuh kat petaling street...hehehe...jgn mara ye!!!!

Anonymous said...

ahahahahha motip pakai baju sama?? helmet tu ade jual tak???

badd said...

helmet tu ade jual kat jalan chow kit...kalo nak pinjam pegi kat umah bie...ade 2!!!

Anonymous said...

petaling street?? ader ker?? setahu mak kat pasal mlm je ader jual.. wakakaka..