Wednesday, April 22, 2009

selamat hari ulang tahun...

wah...kenyang perut gua arini...maklum la makan kat restoran arab katenye...buat pertama kalinye gua masuk restoran arab yg original okeh!!!sasah la ade org belanje gua makan kat situ...tak dapek la gua nak gi menabur duit kat restoran pak arab tuh...sape lagi kalo bukan kontraktor gua yang belanje...padan muke ekau!!!hahaha!!!nak belanje sgt kan...sebenarnye arini gua ade miting pasal projek gua yg akan datang...miting ni agak spesel sebab ade sorang dato' yg join...so terpaksa la ikut selera dato' nih kan...kalo ikutkan gua nak tapau nasi ayam kat fudkot depan jer...kang dah kena swipe time nak bayar tadi...hahaha!!!

entry gua kali nih gua nak cite pasal aktiviti gua semalam...semalam gua pegi umah salah seorang opismet gua a.k.a maryam kat pandan jaya nun...si yam nih ade buat party buih secara kecil-kecilan kat umah die sempena nak menyambut hari lahir tunang die a.k.a mr. yazid...kononnye nak buat seprais la kate si yam nih...punye la lame plan...seminggu awal dah plan dah....sekali nan adooo sepraisnye...hehe...camni plannye biar gua cite skit...mengikut plan asal, yam nak kumpulkan semua member2 die yg dtg kat bilik tidur die...pastu die nak suh la tunang die nih masuk dalam bilik die...pastu yang kat dalam bilik tu pon jerit la seprais bile si yazid ni masuk...sekali bile dah nampak kete si yazid nih datang, mencicir la budak2 nih masuk dalam bilik skali ngan kek bagai...lilin kat kek dah nyala nih...tunggu punye tunggu si yazid ni nak masuk bilik sampai kek nih dapat perasa tambahan...macam mane x dapat, lilin tu dah siap sebati ngan kek tu hah!!!tak masuk2 pon si yazid nih...last skali tinggal sebatang je yg menyala baru la si yazid nih datang...hahaha...takpe la yam...cube lagi tahun depan...ape2 pon gua amat berterima kasih kepada si maryam nih menjemput gua memeriahkan lagi party buih secara kecil-kecilan tuh...kepada yazid, selamat hari lahir...semoga panjang umur n murah rezeki...nanti da bosan main PSP tu kasi la kat aku yek...hahaha!!!lu orang layan la gambar2 kat bawah nih...

selamat hari lahir yg ke 28 tahun...

nota yg mempunyai maksud tersirat...semua yg hadir cuak kot2 yazid berbogel time masuk bilik...euwww!!!

tunang kepada besaday man...dah bukan boy lagi okei!!!letak sampai 10 lilin...tapi las2 yg menyala satu je...haha!!

antara makanan2 yg sempat dihidang...ade lagi tertinggal kat dalam bilik tuh...adesss!!!!


penat menunggu besday man sampai...lupe jalan kot...hehe...si giyyah nak main cak cak plak kan!!!

5 pengomen:

Anonymous said...

wahh canteq nyerr kualiti gambar ittew kan...mak terharu dgn kehebatan telepon zaman batu mak ini..tetap meletops walaupon kurang cahaya!

yam^Artfingers^ said...

hahahah..time kasih laaa mendedikasikan entry nih untuk seprais party aku tuu...kononnyer laaa kan...namun aku masih musykil siapekah yg masuk mula2 tu???
haihh...org lain dah tulis cite...aku tak tulis2 lagi ni...hari ni gak aku mengarang ala2 zaman sek rendah dulu...hoho!

badd said...

to Cik Ani:
mmg mengagumkan kualiti gambar henpon ittew...agak2 tak perlu beli yg baru lagi kot???hahaha!!!!

to Yam berjariSeni:
gua rase yang masuk mula2 tuh tuan rumah tu kot...mane tahu datang nak mintak sewa ke ape...melelsss!!!

yam^Artfingers^ said...

ceit berani la masuk umah aku suke suki kan???aku takmo bayar terus barutau!lgpon...dah bayar kottt!

gidthegreat said...

nasib baik iman aku kuat lagik selepas membaca note atas meja tur..
hehehe