Sunday, April 12, 2009

jalur lebar tidak berwayar...

akhirnye setelah menyewa selama lebih kurang 6 bulan di rumah sewa gua nih, baru la abg gua pasang internet kat umah...brodben wayeles katenye...plannye nak pasang mase mule2 pindah tuh...tapi apekan daya pc nan adoo katenye...skang abg gua pon da beli dektop baru...agak up-to-date la jugak pc nih...so sementara dah ade internet kat umah nih, bleh la gua memblogkan diri sementara menunggu waktu makan malam...hahaha...


alang da buat blog nih, gua nak cite pasal reunion sekolah rendah gua ari jumaat lepas...setelah lebih kurang 12++ tahun tak jumpe nih, ade la sorang member gua plan nak buat reunion...gua pon agak keberatan la nak menolak...nanti kang gua cakap takleh datang kang diorang cakap gua poyo plak kan...so gua cekalkan ati gi jugak reunion tuh...gua bukan ape, risau la nanti tak tahu nak cakap ape...gua pon bawak la si ani tebabom sebab plan asalnye pas reunion tu kitorang nak gi tgk wayang cite 'Jgn Tegur'...IKLAN!!!best gile cite tuh...bagi gua kalah la 'jangan pandang belakang'...daripada start sampai la ke abis cerita seram gile bai!!!gua beli twisties kononnye nak makan time movie tuh...nan adooo!!!sampai ke sudah tak sempat nak jamah...hahaha...gua syorkan sape2 yang minat cite horror nih pegi la tabur duit skit kat panggung wayang tuh...


sambung balik cite gua tadi...abis je keje gua runner pegi midvalley nak beli tiket wayang dulu sambil duk pikir kul berape nak tengok...time tu tinggal movie kul 9.45 mlm ngan 11.45 mlm je...setelah berdiskusi ngan si ani tuh, gua amik la tiket kul 11.45 mlm...mule2 plan nak pegi 4 orang...sekali member si ani nih x jadi plak nak ikut...lepas beli tiket terus shoot gi bangsar plak...reunion gua tu diorang buat kat restoran Delicious, Bangsar Village...tempat tu agak menarik la siap ade nasik kerabu tuh...hahaha!!!sekali sampai2 je terus happening cam dah selalu jumpe plak...ade la dalam 15 org datang...dah abis makan kat situ pastu borak2 plak...sedar2 da pukul 11 mlm...nasib baik gua amik tiket pukul 11.30 mlm...terus gua mintak diri nak gi tgk wayang...ape2 pon reunion tu agak best la...walaupon da lame tak jumpe tapi kemeriahan tu still ade la...gua enjoy laa...gua harap nanti lu orang organize la lagik!!!tapi tunggu la lagi 5 tahun ker...hahaha!!!sebelum gua pegi makan malam, gua nak nasihatkan lu orang kalo ade bunyik pelik2 mase lu orang duk sorang2 tuh janganlah buat2 berani nak gi tegur...assalamualaikum!!!!


yg belakang skali tu apsal x tengok camera???adoi!!!

antara member2 gua mase skolah darjah 6 dulu...da "besar2" da semua!!!

7 pengomen:

Hazrin said...

Bad, ade sorang tuh "besarrr" gila ! Aku terkejut...Ayen pulak duk usha-usha....Ha ha ha

Fati Nagib said...

soklan aku apekah ketinggian ko mase skolah dulu?hehhe..
hallahalla..tgk jgn tegur ek..dok kabor pong..huh!!

badd said...

to hazrin:
hahaha...beso gile beb!!!aku pong terkejut...jgn kate ayen je, paiz nge nazeri pon bukan main lior mate tuh...aku je hok dok usha...baiknye aku!!!hahaha!!!

to fati:
ketinggian aku lebih tinggi dari ko la aku rase...hehehe!!!bukan aku takmo ajak tapi ko kan dah jadi guru sandarkan pada kenangan...eh silap...dah jadi guru b. melayu kan skang!!!

Anonymous said...

uikss.. cik Ani pun ader ker?? hmm, peneman ek?? bgus;)

badd said...

cik ani dipaksa pergi sebab nak tgk wayang pastu...haha!!!sori la ye cik ani...

Unknown said...

wah...panjang sungguh explaination program ko malam 2. Best giler. oooo patutlah ko ade ckp g bangsar ada reunion. Bleh lak kantoi kat MIDVALL kan..wakakaka... tapi bagus gak kalo cik ani jd peneman selama2 nyer kan.

badd said...

haha...biase laa...nak harapkan ko teman aku, ko taknak...nak ngan si gemuz ko gak kan...hehehe!!!