Monday, April 27, 2009

FULL wiken...best + lebam!!!

kesahnye...arini kaki gua sengal2 ubi...lebam merata2...nak berjalan pon dah tak larat nih...selagi bleh seret, gua seretkan aje...siap ade cop mohor lagi kat peha gua nih...macam mane gua dapat lebam ngan cop mohor nih???haaa!!!ni gua nak cerita pasal aktiviti gua semalam...setelah beberapa bulan x main bola kat atas padang, semalam gua pon pegi la...kononnye ade tournemen bola sepak katenye...senior2 gua nih punye la bersungguh2 nak suh gua main gak walaupon diorang nih taktau gua dah simpan porch bag kat badan gua nih...hahaha!!!tapi gua cekal kan gak main...gua rase skang gua da fit skit sebab selepas first half gua still bleh bernafas macam biase...takde dah bunyi macam kerbau nak kene sembelih...hehe...game semalam adalah antara old boys sekolah gua iaitu sekolah JENAN vs bekas pelajar sekolah MRSM Mersing...first half kitorang score sebijik pastu second half lagi sebijik...so dengan bangganya kitorang menang 2-0...time kasih kepada peminat2 yang datang menyokong pasukan nih...mase lepas abis game tu gua dah rase denyut2 kat peha gua nih...tapi gua buat tak tau jer...sampai la kat umah, sekali gua tgk ade cop mohor yg tak berape nak lebam sgt...bangun je pagi tadi....nah amik ubat!!!!seret la jawabnye...hahaha!!!itu la kesah gua semalam...

walaupon gua ade porch bag, tapi jangan berangan la nak lepas gua!!!hahaha!!!sori bro gua ter'pijak' kaki lu semalam...hehe!!

lagi satu gua nak cite pasal aktiviti makan ikan bakar di pelabuhan klang...haaa!!!agak menarik tertarik dan d'boom jugak la walaupon tak tau sangat tempat tuh...first time pegi nihh...jalan sasah la taktau kan...tanye orang yang tinggal kat klang pon macam takde gune jer...hahaha!!!akhirnye gua da opismate2 gua pegi la makan ikan bakar kat restoran feymes Muara Ikan Bakar...seafood2 kat situ agak segar dan banyak choice gak la...time tuh ade si azzakhaie nih rajin sangat nak berbelanje...ala2 nak buat kenduri kesyukuran katenye...hehehe!!!siap suh gua bace doa tuh...meNNNNanah lidah gua time tuh...at least bagi la gua buat persediaan dulu kan...setakat doa makan bleh la gua bace...hahaha!!!tapi ape2 pon gua berpuas ati la makan kat situ sampai nak terburai la tali usus gua nih...

kat restoran nih la gua jumpe same itu kakak sin chan!!!guling guling macam tenggiling....uukk...uuukk!!!

sebelum gua tamatkan entry nih, gua nak cite satu benda lagi...ari sabtu malam aritu gua gi melepak kat memory's corner kat taman melati ngan memember gua...gua rase cam dah ade hobi baru plak skang nih...melepak sambil main uno...haaa!!!!menarek x??gua ingat pasni gua nak bawak daun terup plak la...main game 'kencing'!!wah...kite tgk sape yg kene kencing....hahaha!!!!!

5 pengomen:

Anonymous said...

main monopoly kat kedai air sumi?? ada bran...?

badd said...

ok gak tuh...pastu bayar makan pon pakai duit monopoli tuh...bleh???hahaha!!!

Maknyer said...

monopoly kene datang kul 11am,main sampai malam..

badd said...

haha...selambe la pasni kite main monopoly kul 9 mlm...sambil2 fati tgk af...nasib baik aku tak tgk...hahaha!!!

Lacey said...

This iss great