Thursday, April 2, 2009

tAg bLoG guA kaTeNye...

tag datang lagi!!!kali ni gua kena tag sama itu cik ani n cik yam...diorang dah takde idea nak buat2 bz la tuh...adoiyaii!!!!takpe, memandangkan gua baru setel keje gua, gua buat lah tag nih...cekidap!!!


1) Apakah nama blog anda sekarang & kenapa anda memilih nama ittew?
nama blog gua adalah "gua punye celiter"...gua pon tatau kenape gua letak title tuh...tapi logik gak gua letak tajuk tuh kan...takkan nak letak tajuk "lu orang punye celite" pulak??adoiyai!!!


2) Apakah link blog anda sekarang & bagaimana bole timbul idea untuk menamakannya seperti ittew?
link gua adalah badrulsulong.blogspot.com...takkan la gua nak letak rafeedahaziz.blogspot pulak??kang nanti gua kene ban lagi...gua x sokong mane2 party okehh???party buih je gua layan...


3) Apakah method dlm penulisan anda?
kalo buleh gua nak letak method algebra...tapi nanti ramai yg tak paham pulak...termasuk la gua sendiri nih kan...so gua just cerita je la ape yg terjadi dalam hidup gua nih...biasenye gua cerite ape yang menarik la jadik kat gua nih...takkan nak cerita benda yg x menarek pulak??nanti takde orang mau baca mahh!!!


4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? sebabnya?
gua tak terasa lagi la...mungkin nanti kalo gua da terasa gua hapuskan la...kalo gua tak terasa macam mane gua nak bagi sebab kan...adoiii!!!
lagi soalan apa lagi mau jawab??


5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yg mengetag anda?
ade 2 orang yg takde keje mengetag gua nih...salah sorang nih blog die agak liar...suke memperbesarkan gosip2 hangit...pastu suke pakai wig dan susuk palsu...motip???lagi sorang nih blog die agak ceria meria ala2 kanak2 ribena kaler pink gittew...tapi awas!!!blog minah nih penuh dengan ketidakpuashatian dan pemberontakan...hahaha!!!lu orang carik la sendirik...


6) Tunggu apa lagi... tag lahhh!
- Maknye
- Fati
- Nadiah Uptown
- Lynn Najib
- Yazid
- Aisyah (bini Atong)

3 pengomen:

Anonymous said...

helloww..susuk mak yang asli occay! no palsu2 plis..

badd said...

asli ker???haha...kalo asli camne bleh tercabut mase naik solero aritu???ooopppsss!!!terlebey sudeng...

Unknown said...

macamane nk buat tag kat setiap gambar yang kita upload ke blog kita erkh?