Monday, December 1, 2008

monday blues....

ISNIN???adow yaii...ni lah hari yang gua x berape nak berkenan sgt...sejak dolu2 lagi gua x suke...arini gua bangun pon dah agak lambat...mengantuk tu jgn cakap la kan...isk isk isk...sakit kepala gua nih...hari nih gua ade cite bengang dan agak panas la kan...pagi tadi, gua sedar2 je dah pukul 8 lebih kan...siap2 bagai dah kul 8.45 pg kan...tapi takper, gua cube gak untuk sampai ofis b4 9.15...da cilok sana, cilok sini, gua pon sampai la dekat area parking yang gua selalu park kan...tetibe gua nampak ade lori besar cam familiar jer kat depan tuh...tgk punye tgk, sekali lori sampah daa...dan2 time pepagi ni lah lori angkut sampah tu nak block jalan kan...pastu siap suh gua tunggu kan...mmg stress la kepale gua ni kan...mase da nak time nih...dalam 5 minit gak la gua tunggu kat dalam kete gua tuh...sekali die da blah cepat2 aku masuk parking terus jalan gi ofis...sampai2 je aku punch card aku dah PUKUL 9.16........tensi!!tensi!!()*!@&#(#!##*!


cukup la pasal sampai lambat...skang nih gua nak story pasal aktiviti weekend gua aritu...actually takdela best sangat tapi boleh la kan gua merapu kat blog nih...nasib baik la pegi karoke semalam...terisi jugak gua punye weekend...kalo x mampus duk kat umah jer...semalam gua dan ofismates gua(Cik Zeton, Cik Giyah ngan Mr. Yazid) pegi ke karoke ktv ampang park...perghh...layan beb...3 jam tuh...sampai nak terkeluar la halkum gua nyanyi...dah la suare cam katak pisang tgh lompat sambil nyanyi lagu suh hujan turun...kalo nak diikutkan ramai je gua nak ajak tapi dah semua ade komitmen masing2...so terpaksa la melalak 4 orang jer...ape yang best pasal karoke semalam ade lagu baru yang mmg da lame gua tunggu2...wah wah wah...akhirnya dapat gak gua nyanyi lagu tuh...disebabkan lagu tuh, gua rase cam nak pegi lagi la karoke...hahaha(tak sedar diri nih suare x sedap)...walaupon lagu tu agak bunga2 cam baju bunga yang gua pakai arituh, tapi jiwa gua tetap rock...yeay yeahh!!!!enough for the karoke story...pas karoke, kitorang pon gi lepak makan2 kat ampang...


haaa!!!lagi satu story pasal weekend aritu...gua dah terbeli satu lagi baju bunga2...adow yaiii...da peisyen kot skang nih gua pakai baju bunga2 plak...niat sebenar gua nak beli jaket coklat yang ala2 nampak cool kalo pakai t-shirt putih ngan suar jeans kan...sekali gua ternampak la kan satu baju bunga2 ala2 bunga cinta lestari kan...mak aih lawa la plak kan...setelah berpikir panjang(da siap try lagi kat dalam dressing room nih..dah la jaket tu tak jumpe2 lagi...) gua pon beli la baju tuh...isk isk isk...kalo la member2 universiti gua nampak gua pakai baju nih, sah2 la gua gali je kubur pastu terus masuk dalam...hahaha!!!sori la brader n sister...gua still rock okei!!

5 pengomen:

yam^Artfingers^ said...

hah!pehal ko ngan makcik eton kes jumpa lori sampah lak block jalan sama2?mauhahahaahahh!

Anonymous said...

kitorg kena curse ngan lori sampah laaa!!

opss..off record plis!

badd said...

bangang punye lori sampah...time org nak pegi keje tu la die nak ngangkut sampahnye...angkut la tgh malam ke, tgh hari ke, tgh2 ke...budus!!!!

Anonymous said...

xde makna nyer salahkn lori sampah tue...korg ttp lmbt gak!!! hahaha!!!!

-ieda-

badd said...

mmg salah lori sampah tuh...kalo lori tu takde, aku rase aku sempat sampai ofis kul 8.45 pg...hehehe...