Tuesday, December 23, 2008

entiti apekah itu??

lu orang semua penah tgk tak gambar2 yang dicapture pastu ade entiti kat dalam gambar tuh...gua xnak la cakap entiti tu menyerupai ape2 la kan...nanti kang ramai plak yang takleh tido malam...actually, mase akak gua nikah aritu, gua kan jadi fotografer kan...banyak la gambar yg gua snap kan...skali ade satu gambar tu gua ade rase sikit musykil...gambar nih gua snap kat area dapur umah gua...time tu ade makcik, akak ipar ngan sepupu sepapat gua kat dapur tuh...bile dah snap je, sekali ade sorang sepupu gua yang umur baru 7 tahun nak tgk gambar yang gua amik tuh...disebabkan screen tu takde la besar sgt so gua zoom la kan nak tgk kasi clear skit...sekali...NAH!!!!!!lu pikir la sendiri...assamekom...

entiti yang dikatakan tiba-tiba muncul selepas majlis akad nikah selesai...nak pow nasi minyak la tuh...macamla gua tak tahu kan!!!

8 pengomen:

Anonymous said...

aduh...seram sejuk makk tgk pict ko nie nokks...terkluar suara jantan makk..(ehem2..) makk dah takot nie...nie yg wat makk takot niwh...huhuhu...

-makk yg seram-

Anonymous said...

aiyooh! mak seram suntet!! sebijik muka budak2!!

*matila mak hari2 tido mlm pakai telekung

Anonymous said...

entiti apa kah ini?? adakah...???!!!!seram mak nokksss.. sat g histeria la plak nih.. adoyaii~

*haruslah tido pasang lmpu ntuk beberape hari nih..seriauuuu~

mak yg histeria~

badd said...

to mak yang seram:

nyah, gua nak dengar la lu punye suare jantan tuh...agak2 leh same x cam suare awie??

to Cik Ani kebabom!:

takpe lagi kalo tido malam pakai telekung...jgn sampai pakai helmet sudah laa...hahaha!!!kang gelap je bangun pepagi...

badd said...

mak yang histeria, jangan pasang lampu je...jgn lupe pasang kipas skali, nanti kang panas plak...kalo bleh pasang radio ngan tv skali mase nak tido tuh...

yam^Artfingers^ said...

kenapakah aku x mempunyai ape2 perasaan?adekah aku sudah kebal?

badd said...

hmm...agak kebal la...ape lagi, malam nih gi la tgk histeria...ade bran???

Maknyer said...

ade budak kecik sluar biru,check la sape,hehehe..