Wednesday, December 3, 2008

kerana mulut telinga gua panasss jee..

perangai??sifat??tebiat??same je kot...bercakap pasal benda alah nih gua rase sampai hujung tahun depan pon x abis...macam2 perangai manusia nih...actually gua ade benda nak share ngan lu orang semua diluar mahupon didalam sane...benda nih pasal sound meng'sound' la...senang cerita la kan, kalo lu orang nak sound orang lain ke, kucing ke, cicak ke, lu orang pikir la dulu lu orang tu bagus ke tak kan...gua mmg dari dulu lagi panasss je kalo borak pasal benda nih...lu orang nak sound tgk la alam sekitar dulu...jgn main redah je kan...lu ingat lu nih nadia af ke??"redahhhh jee"....gua sepak jugak si nadia nih kang...arini blog gua emo skit...

back to da topic, cube lu orang pikir dalam2.......haaa, da cukup dalam tuh!!!ape perasaan korang kalo kene sound tepet ngan sesape la kan disebabkan org tu ngah tension ke...stress ke...mesti tak pasal2 lu orang akan panas kan...kite nih manusia, nak buat ape pon tuh pikirla dulu perasaan org lain...cube kalo orang yang meng'sound' tu ade kat tempat org yang kena sound...ape perasaan die??adow yaiii...gua kekadang x paham la segelintir manusia ni kan...main sembur jer...bile kena sembur balik mule la nak naik angin...elo brader??lu ingat wa punye telinga nih mak bapak lu punya ka??aiyooo...sendili mau ingat la mehh...gua just nak remind kat semua member gua, berhati2lah di mana lu orang berada...

gua ade satu pantun cina zaman dulu2 nak kasi sama lu orang:-

lu sound sane lu sound sini,
woit!!susuka ati lu main sound olang arr,
mau mati ka??,
lu pikir la sendili....


so, the moral of da story is jgnlah berada berdekatan dengan manusia yang tgh stress mahupon tension kecuali mamber2 baik lu orang laa...seelok2nya lu orang berada di shopping mall ataupon dekat wayang...situ tempat talak orang tension mehh...

5 pengomen:

Anonymous said...

adoi!! pedih sehh telinga gua dgr lu ckp...tp btol gak la apa yg lu ckp nie...huhu.." gua pon dah start penin' apa yg gua ckp nie.." bebyk la b'sabar yea?...

-gua yg penin'-

Anonymous said...

sabar2...amik wuduk..takbir!!

badd said...

to gua yang penin':
gua rase lu dah bleh amik panadol 18 bijik kot...hahaha...

to jeton:
amik wuduk sambil takbir ke??hehehe...

ein said...

ko selalu je sound aku gemuk.

badd said...

e'in, ko ni special case...hahaha...aku gurau jer la...ko sememangnye kurus...wah wah wah...