Thursday, December 18, 2008

statement panas???!!!!

lunch tadi gua makan nasi putih jer...lauk ikan kembung masak merah ngan udang sambal petai...tambah sotong goreng tepung skit...hahaha...gua bukannye nak cite pasal ape yang gua makan time lunch tapi pas makan tadi ade satu statement pedas dari opismate gua yang baru bertunang tak sampai 2 bulan...kalo lu orang da banyak sangat mase terluang bleh la layan video yang gua attach nih...layan jee walaupon takde la menarik sangat...peace!!!




layan.....................

4 pengomen:

Anonymous said...

wah! berpeluh mak nok bagi ceramah segala..tak tobat mak tatau lah nak ckp ape lagik..

badd said...

nok tak payah la berangan minah tu nak bertobat occay!!!

Anonymous said...

bertobat?? nasik dah jadik bubur la nokss.. x kuasa mak la.. ha ha ha..

* terima kasih la bebanyak sbb bagi mak kesedaran walupun cuma seketika.. cheerss~

mak yg pasrah~

Anonymous said...

blom jdk bubur lg kot...ada lg yg bole btolkn...

-mak yg xkuasa nk lyn-